مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 13:512016-02-02فرهنگي

اکران پویانمایی "در مسیر باران" در کاخ جشنواره فجر


مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی از اکران پویانمایی «در مسیر باران» در کاخ جشنواره فجر (برج میلاد) خبر داد.

- مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی از اکران پویانمایی در مسیر باران در کاخ جشنواره فجر (برج میلاد) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی ثابت نیا اظهار داشت: امسال برای نخستین بار یکی از آثار سینمایی موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی تحت عنوان در مسیر باران به جشنواره فجر راه یافت.

اثری که یک تیم بزرگ سه سال برای تولید آن تلاش کردند.

ثابت نیا بیان کرد: پروژه پویانمایی در مسیر باران به نویسندگی سعید تشکری و مهدی سیم ریز و کارگردانی حامد کاتبی، پروژه ای بزرگ و زمان بر بود که خوشبختانه با راهیابی به جشنواره فجر امسال و تصویب اکران فیلم در کاخ جشنواره به همراه جلسه نقد و بررسی، زحمات اعضای تیم سازنده به ثمر نشست.

مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی با ابراز گلایه از اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فجر به دلیل کم توجهی به آثار پویانمایی اظهار داشت: پویانمایی در حوزه صنعت سینما، نهالی نوپا است که باید تبلیغ شود تا مورد توجه قرار بگیرد به ویژه که بیشتر تیم های پویانمایی ساز، از هنرمندان جوان تشکیل شده اند و نیاز است این افراد برای دلگرمی و ایجاد انگیزه، مورد عنایت بیشتر مسئولان قرار بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران پویانمایی "در مسیر باران" در کاخ جشنواره فجر

اکران پویانمایی "در مسیر باران" در کاخ جشنواره فجر